מטפלת סיעודית לקשישים מקצועית מטפלת סיעודית מחיר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ

מטפלת סיעודית הינה דמות נחוצה במקרים בהם נדרש טיפול יומיומי במי שאין לו את היכולת לטפל בעצמו. מדובר על אדם במצב סיעודי, מצב שמביא לכך שהוא אינו מסוגל לבצע פעולות בסיסיות בכוחות עצמו החל ממקלחת ושאר פעולות יומיומית שהוא צריך שיעזרו לו לבצע וממשיך במי שזקוק להשגחה מלאה בשל מצבו, אפילו אם מבחינה פיזית 0 הוא מתפקד היטב.

הקושי והפתרון

אין ספק שמדובר על מצב מאתגר. כזה שמשפיע על כל בני המשפחה. המוגבלות הזו יוצרת תלות של האדם הסיעודי ומצריכה טיפול רציף. קיימת אופציה של אשפוז במוסד מתאים, אך רבים הם אלו שמעדיפים להעסיק מטפלת סיעודית לקשישים, ולא להוציא את האדם הסיעודי מהבית. ראשית בגלל שעבור מוגבלים רבים הבית הוא המקום הטוב ביותר. ושנית כי העלויות של אשפוז תהיינה יקרות יותר מטיפול סיעודי על ידי מטפלת. ואכן, בבתים רבים בהם חי אדם במצב סיעודי מועסקת עובדת ייעודית שתפקידה להגיש עזרה וטיפול סיעודי כפי הנדרש.

מה העלות של העסקת עובדת סיעודית?

בתחום הסיעוד יש חברות מתמחות בהוצאות רישיונות לעובדים זרים. כמו כן מפעילות החברות הללו צוותי השמה. אלו מתאימים את המטפלת הסיעודית המתאימה על מנת להבטיח לכל חולה באשר הוא את הטיפול המסור הנחוץ לו לפי מצבו. המחיר הממוצע של העסקת מטפלת סיעודית לקשישים נע בין כחמשת אלפים ₪ לשמונת אלפים ₪. עפ”י החוק השכר צריך להיות תואם את שכר המינימום בארץ, ולכלול זכויות סוציאליות. ללא ספק עלות משמעותית למשפחה. אך בהתחשב בתמורה שמקבלים – זו בהחלט לא הוצאה מוגזמת.

 

מטפלת סיעודית לקשישים, מטפלת סיעודית מחיר

א.ב. המרכז הישראלי לעובדים זרים– החברה המומלצת למציאת מטפלות סיעודיות

כשאתם מבררים על מחיר העסקת מטפלת סיעודית פנויה ועל חברה מומחית בענף, אתם צריכים להכיר את החברה שלנו. חברה ותיקה ואמינה בעלת מוניטין שעוסקת בהשמה של עובדים זרים בבתיהם של מטופלים שזקוקים לכך. החברה פועלת בהתאם לחוקים הרלוונטיים של רשות האוכלוסין, ועושה כל שביכולתה כדי להבטיח לכל לקוח את העובד המסור והמתאים בהתאם לנתונים.

יצירת קשר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ כאן בשבילך:

השאירו פרטים ונחזור אליכם.

*בשעות הפעילות של החברה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

?זקוק לעובד זר

אנו התאגיד המוביל בהשמת עובדים זרים בתחום הסיעוד בישראל בעל רישיון הפעלת לשכה פרטית מטעם רשות האוכלוסין וההגירה

חייגו עכשיו: 09-7672345
או השאירו פרטים ומיד ניצור קשר