אודותינו

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ

מי אנחנו

א.ב. המרכז הישראלי לעובדים זרים הינו תאגיד הפועל להשמת עובדים זרים בבתי מטופלים הנזקקים לטיפול סיעודי והשגחה בכל שעות היממה.

החברה קיימת מאז שנת 2008 וחרטה על דגלה מתן שירות מקצועי והגון, הן למטופלים ובני משפחותיהם והן לעובדים הזרים אשר החברה אמונה על זכויותיהם ורווחתם.

החברה מקפידה לפעול במסגרת הוראות החוק והנוהל אשר נקבעו על ידי רשות האוכלוסין, היא מקיימת הליכי בקרה ופיקוח באמצעות צוות עובדים סוציאליים מקצועיים המועסקים על ידה, פועלת לקיום הליכי בירור וגישור במקרים הנדרשים ומסייעת במתן יעוץ מקצועי כל אימת שנדרשת לכך.

לחברה מאגר נרחב של עובדים זרים העומד לרשותה, הן מתוך אלה המצויים בארץ, והן עובדים שניתן להזמין מחו”ל ממגוון מדינות ואשר דוברים מגוון שפות, מתוך מטרה להגיע להשמה בהתאמה מושלמת.

החזון שלנו

החזון על פיו פועלת החברה רואה במטפל – מטפל, כלומר גורם אשר נוסף על מתן מענה לצרכיו הקיומיים של המטופל, דואג גם לרווחתו, לשיקומו ולמניעת הידרדרות במצבו.

מתוך חזון זה מפעילה החברה את התוכנית הטיפולית המקדמת אשר במסגרתה נבנית תוכנית טיפולים המותאמת למצבו הרפואי והתפקודי של המטופל. טיפולים אלה מועברים למטופל על ידי העובד הזר בפיקוח והדרכה מקצועית ותוך מתן פידבק קבוע לבני המשפחה.תוכנית זו הוכיחה עצמה כאמצעי מצויין לחיזוק הקשרים בין המטפל למטופל, לשיפור מצבו התפקודי, הרפואי והקוגנטיבי של המטופל וליצירת מחוייבות של העובד הזר לעבודתו.

במסגרת אותו חזון לפיו  רואה החברה את חובתה לספק עובדים מקצועיים המתאימים לעבודת הסיעוד ואשר יתמידו בעבודתם לאורך זמן וייקלטו היטב בבית מעסיקיהם, מספקת החברה מגוון קורסים והכשרות מקצועיות, החל מקורסי שפות וכלה בקורסים מקצועיים בתחומי הסיעוד והרפואה. הכשרות אלה תואמות את ההבנה לפיה תפקידה של החברה, לא רק לספק עובד זר אלא להתאימו לכל מטופל ולפעול למען שיפור מתמיד של יכולותיו.

מטפלת סיעודית זרה, מטפלות סיעודיות

דגל מתן שרות מקצועי והגון

 

שנות פעולתה הרבות של החברה, הידע המקצועי הרב שצברה וצוות העובדים המסור המקצועי והמיומן העומד לרשותה מציבים אותה בראש רשימת התאגידים הפועלים עפ”י חוק ומספקים עובדים זרים, חזון החברה והתוכניות המופעלות להגשמתו מציבות רף שונה לחלוטין השם אותה כגוף ייחודי הרואה במטפל – מטפל!

יצירת קשר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ כאן בשבילך:

השאירו פרטים ונחזור אליכם

*בשעות הפעילות של החברה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

?זקוק לעובד זר

אנו התאגיד המוביל בהשמת עובדים זרים בתחום הסיעוד בישראל בעל רישיון הפעלת לשכה פרטית מטעם רשות האוכלוסין וההגירה

חייגו עכשיו: 09-7672345
או השאירו פרטים ומיד ניצור קשר