שירותים

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ

שירותים

הוצאת היתר להעסקת עובד זר
אישור העסקת עובד זר

 עובדינו נותנים יעוץ מקצועי בדבר הזכאות וההליכים הנדרשים על מנת לקבל היתר חוקי - אישור העסקת עובד זר. אנו ננחה ונסייע במילוי הטפסים, תשלומי האגרות ואיתור המסמכים הנדרשים, נגיש עבורכם את הבקשה להיתר ואף נעדכנכם מייד עם קבלתו.

השמת עובדים פנים ארצית

לתאגיד א.ב. מאגר גדול ומעודכן של עובדים זרים המחפשים עבודה. מאגר זה הינו תוצאה של מערך גדול של אמצעים אותם מפעיל התאגיד על מנת שניתן יהיה לתת מענה ולמצוא עובד המתאים לצרכי המטופל ודרישותיו. מאגר זה כולל עובדים חוקיים דוברי שפות שונות וממדינות מוצא שונות, גברים ונשים המורשים לעבוד בכל טווח האיזורים שהוגדר בארץ. להשמה מקצועית ומהירה פנו לכל אחד מנציגינו ופנייתכם תענה במהירות.

הכשרת עובדים זרים

העובדים הזרים הנמצאים בארץ, כמו גם אלה המוזמנים מחו"ל עוברים הכשרה בסיסית בארצות מוצאם ואולם פעמים רבות מוצאים עצמם נזקקים ללימוד והכוונה מקצועית במהלך עבודתם. צורך זה הוליד תוכניות הכשרה מתקדמות בתחומים שונים, החל מלימוד השפה העברית וכלה בקורס החייאה (CPR) המועבר ע"י מד"א ומוכר על ידו. לעובדים המעוניינים בכך קיימת אפשרות להכשרה מקצועית מתקדמת של תוכנית B-TEC המועברת ע"י חברה מקצועית בינלאומית בעלת רשיונות בתחום זה.

רישום בתאגיד

נהלי רשות האוכלוסין וההגירה מחייבים כל עובד זר להירשם יחד עם מעסיקו בתאגיד בעל רשיון עפ"י חוק. ביצוע הרישום בתאגיד א.ב. מייתר את הצורך שלכם להגיע למשרד הפנים, לעמוד בתורים ולהתמצא בנבכי הבירוקרטיה. עובדינו המקצועיים ינחו אתכם אלו מסמכים ואלו טפסים אתם נדרשים להכין ואנו נבצע את הרישום באמצעות מערכת התקשורת הישירה הקיימת בינינו ובין משרד הפנים.

הזמנת עובדים מחו"ל

תאגיד א.ב. מקיים קשרים חוזיים עם מדינות רבות בעולם, בהתאם להנחיות המחוקק הישראלי ומכוח קשרים אלה ביכולתו לאתר ולהזמין לארץ עובדים ממגוון מדינות הדוברים מגוון רב של שפות ובעלי הכשרה מקצועית המקובלת במדינות מוצאם. מערך קשרים זה מבטיח מתן מענה מהיר ומקצועי לכל מטופל המבקש להזמין עובד חדש לארץ אשר יגיע ללא ההרגלים והדרישות עימם נוהגים להגיע עובדים אשר כבר הועסקו בארץ על ידי מעסיקים קודמים.

תוכנית טיפולית מקדמת

ייחודו של תאגיד א.ב. הינו בראותו את תפקיד המטפל לא רק במימוש הצרכים הסיעודיים של המטופל אלא כגורם המסוגל לטפל, לשמר ולקדם את המטופל מבחינת תפקודו הקוגנטיבי והפיזיולוגי. מתוך ראיה זו פיתח התאגיד תוכנית ייחודית, בהובלת פסיכולוג קליני וצוות מקצועי מגוון. במסגרת תוכנית זו נבנה לכל מטופל מערך טיפולים ושיעורים המועבר לו על ידי המטפל ואשר נתון לניהול ופיקוח מתמיד של מנהלי התוכנית. השיעורים נגישים באמצעות האינטרנט בכל מכשיר סלולארי או מחשב ובתום כל שיעור נדרש המטפל לדווח על מהלך השיעור ותוצאותיו. תוכנית ייחודית זו , נוסף על השיפור הניכר במצבם של המטופלים מביאה להידוק הקשר והעלאת רמת המחוייבות ההדדית בין המטופלים למטפלים ומבטיחה קשר ממושך ואיכותי בין הצדדים.

הליכים מול משרד הפנים

לתאגיד א.ב. תקשורת אלקטרונית ישירה המאפשרת הגשת בקשות וקבלת אישורים ישירות ממשרד הפנים ללא צורך בהפניית המעסיק או העו"ז למשרד הפנים כפי שהיה נדרש בעבר והיה כרוך בהמתנות, תורים ארוכים וטרטורים בירוקרטיים. בדרך זו ניתן להגיש בקשות לקבלת היתר להעסקת עו"ז, לברר תוקפו של היתר, להודיע על הפסקות עבודה ולבצע הליך של הארכות ויזה. טכנולוגיות אלה מאפשרות לתאגיד לייעל את ההליכים, לקצר את זמני ההמתנה ולחסוך מזמנם היקר של לקוחותיו.

פיקוח הלשכה בתקופת ההעסקה

תאגיד א.ב. מחוייב לפקח על תהליך ההעסקה של העובד הזר לכל אורך תקופת עבודתו אצל המעסיק. מטרת הפיקוח לוודא את תקינות היחסים בין הצדדים, לגשר על פערים המתגלים ביניהם ולדאוג לשמירת הזכויות של כל אחד מהם. פיקוח זה נעשה באמצעות הקשר הישיר שמחזיק התאגיד עם לקוחותיו ובעזרת צוות ותיק ומנוסה של עובדים סוציאליים המבצעים ביקורי בית אצל כל המטפלים והמטופלים, אחת ל- 6 חודשים לפחות, בביקור זה הם מתרשמים באופן אישי מהתנהלות הצדדים וממצבם.פיקוח זה מאפשר לתאגיד לעמוד בקשר קבוע עם לקוחותיו, ולא פעם משמש ככלי עזר לאיתור מקרים של התנהלות חריגה המטופלת ומדווחת באופן מיידי.

יעוץ והכוונה

תאגיד א.ב. מעניק מזה למעלה מעשור שירותי איתור והשמה של עובדים זרים. הניסיון הרב שהצטבר והמקצועיות של עובדי התאגיד מאפשרים לספק שירותי יעוץ והכוונה בכל שאלה וענין הנוגעים להעסקת עובד זר, לזכויות ולחובות של העובד ושל המעסיק ולחוקים והנהלים הנדרשים ע"י הרשויות.אתם מוזמנים לפנות בכל עת לכל אחד מנציגנו ולקבל מענה מהיר ומקצועי בכל שאלה וענין.

ביטוח רפואי

כל עובד זר חייב להיות מבוטח בביטוח רפואי המאפשר לו קבלת טיפול טיפול רפואי בעת הצורך. באמצעות התאגיד יכולים המעסיקים הרשומים בו להפעיל ביטוח רפואי לטובת העובד המועסק על ידם, ולעקוב אחר תוקפו של ביטוח זה.

גמר חשבון

תקופת העסקה של עובד זר יכולה לבוא לקיצה בנסיבות שונות, אם עקב בחירה של אחד הצדדים ואם במקרה של מעבר המעסיק לבית אבות או למרבה הצער, פטירתו. בכל סיטואציה נדרשים הצדדים לסיים את יחסי העבודה ביניהם ולערוך תחשיב סופי של התשלומים להם זכאי העובד בגין כל תקופת עבודתו, לרבות תשלום כל זכויותיו הסוציאליות. התאגיד מסייע לצדדים במקרה זה לערוך תחשיב של התשלומים הנדרשים ומייעץ בהתאם להוראות הנוהל בדבר התנאים והזכויות הכרוכים בסיום ההעסקה.

יצירת קשר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ כאן בשבילך:

השאירו פרטים ונחזור אליכם

*בשעות הפעילות של החברה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

?זקוק לעובד זר

אנו התאגיד המוביל בהשמת עובדים זרים בתחום הסיעוד בישראל בעל רישיון הפעלת לשכה פרטית מטעם רשות האוכלוסין וההגירה

חייגו עכשיו: 09-7672345
או השאירו פרטים ומיד ניצור קשר