עובדים זרים פנויים לסיעוד

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ

מצבים כמו הזדקקות לסיעוד יכולים להתרחש לפעמים בין רגע, עקב תאונה או מצב פיזי שמתדרדר בפתאומיות, בעיקר בקרב קשישים. במקרים כאלו, יש למצוא עובדים זרים פנויים לסיעוד במהירות, על-מנת שיתחילו לטפל בקשיש או בחולה הסיעודי בצורה הראויה ועל-מנת שהנטל לא ייפול על בני המשפחה, כל זאת תוך שמירה על הוראות החוק וללא הסתכנות בהעסקת עובדים לא חוקיים.

 אז אם אתם שואלים את עצמכם היכן וכיצד מוצאים עובד זר סיעודי פנוי, יש כמה דברים שחשוב שתדעו:

ההבדל בין עובדים זרים פנויים לסיעוד לבין עובדים ישראלים

כעיקרון, כל אחד יכול לשכור את שירותיו של עובד סיעוד פרטי. בדרך כלל מדובר באחות סיעודית ישראלית שהיתרון של העסקתה הוא הרקע הרפואי שיש לה והחיסרון הוא התעריף הגבוה יחסית עבור עבודתה. לכן, החלופה השנייה והמקובלת היא עובדים זרים פנויים לסיעוד, שבדרך כלל מגיעים ממדינות המזרח הרחוק ומזרח אירופה. אותם עובדים עוברים הכשרה בסיסית בתחום הסיעוד והם מגיעים לארץ בתיווך של תאגידי השמה של עובדים זרים בסיעוד המתמחות בנושא ואשר להם רשיון מיוחד הניתן ע”י רשות האוכלוסין וההגירה.

עובדים זרים פנויים לסיעוד יש לשכור רק מחברה אמינה

יש לא מעט חברות כוח אדם העוסקות בנושא של עובדים זרים פנויים לסיעוד. על אף שבדרך כלל מדובר בצורך דחוף, מומלץ לבדוק ולהבין מה כל חברה מציעה ובאילו עלויות, ובעיקר – באיזו חברה מדובר, מה מידת מקצועיותה, אמינותה ומספר העובדים הזרים המועסקים על ידה.

 

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חברות מקצועיות בתחום העובדים הזרים יוכלו ללוות אתכם לאורך כל התהליך, למצוא עבורכם עובדים זרים פנויים לסיעוד בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ושל בן המשפחה (למשל, עובד דובר שפה מסוימת) ולהדריך אתכם לגבי זכויות המעסיק וזכויות העובד הזר כך שמצד אחד תדעו מול מה אתם עומדים מבחינתהתשלומים והעלויות הצפויות, ומאידך – תכירו את זכויותיכם כמעסיקים.

היתרון של חברות אלו הוא שהן מוצאות עובדים זרים פנויים לסיעוד מבלי שתצטרכו להתאמץ. יחד עם זאת, השירות שלהן כרוך בעמלות שונות אשר לגביהן חשוב לברר לעומק בטרם תחילת ההתקשרות עמן ולוודא שהסכומים אותם הן גובות תואמים את הוראות החוק.

יצירת קשר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ כאן בשבילך:

השאירו פרטים ונחזור אליכם.

*בשעות הפעילות של החברה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

?זקוק לעובד זר

אנו התאגיד המוביל בהשמת עובדים זרים בתחום הסיעוד בישראל בעל רישיון הפעלת לשכה פרטית מטעם רשות האוכלוסין וההגירה

חייגו עכשיו: 09-7672345
או השאירו פרטים ומיד ניצור קשר