קבלת היתר העסקה לעובד זר באופן חוקי- העסקת עובד זר - העסקת עובדים זרים

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ

היתר העסקה לעובד זר

העסקת עובד זר במדינת ישראל חייבת להתבצע בהתאם להוראות החוק ומחייבת רישום המטפל והמטופל בתאגיד שהוקם והוכר בחוק. בסדרה של חוקים, תקנות ונהלים, הגדירה המדינה את רשימת הזכאים להעסיק עובד זר ורק העונים לקריטריונים אלה יקבלו היתר להעסקת עובד זר.

תאגיד א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים הינו חברה בע”מ אשר עמדה בכל דרישות החוק והנוהלים וקיבלה הכרה כאמור.

העסקת עובד זר

החברה קיימת מאז שנת 2008 וחרטה על דגלה מתן שירות מקצועי והגון, הן למטופלים ובני משפחותיהם והן לעובדים הזרים אשר החברה אמונה על זכויותיהם ורווחתם.

החברה מקפידה לפעול במסגרת הוראות החוק והנוהל אשר נקבעו על ידי רשות האוכלוסין, היא מקיימת הליכי בקרה ופיקוח באמצעות צוות עובדים סוציאליים מקצועיים המועסקים על ידה, פועלת לקיום הליכי בירור וגישור במקרים הנדרשים ומסייעת במתן יעוץ מקצועי כל אימת שנדרשת לכך.

 

העסקת עובד זר, היתר העסקה לעובד זר, העסקת עובדים זרים

העסקת עובדים זרים

לחברה מאגר נרחב של עובדים זרים לסיעוד העומד לרשותה, הן מתוך אלה המצויים בארץ, והן עובדים שניתן להזמין מחו”ל ממגוון מדינות ואשר דוברים מגוון שפות, מתוך מטרה להגיע להשמה בהתאמה מושלמת.

זכאי גמלת סיעוד מטעם הביטוח לאומי

אדם זכאי להעסיק עובד זר בתנאי שאינו מתגורר במסגרת מוסדית אלא בביתו או בבית מי מבני משפחתו, או במסגרת דיור מוגן. זכאות זו קמה לו מהגיעו לגיל פרישה ובכפוף לתוצאות מבחן תלות שערך לו המוסד לביטוח לאומי עפ”י רשימת הניקוד הבאה: א. במבחן הערכת תלות הוא צבר 4.5 נקודות ADL . ב. במבחן הערכת תלות הוא צבר 4 נקודות, וכן נקודה אחת נוספת כבודד. ג. במבחן הערכת תלות צבר חצי נקודה לפחות בסעיף “השגחה”, בתוספת נקודה כבודד. ד. קשיש /ה מעל גיל 90, שצבר 4 נקודות לפחות במבחן הערכת תלות. אנו נדע ללוות ולייעץ בהליך הגשת הבקשה וקבלת הזכאות להעסקת עובד זר, במקביל להסדרת הזכויות הנילוות מכוח גימלת הסיעוד. מלא את פרטיך והצוות המקצועי שלנו יחזור אליך וייעץ לך בכל שאלה וענין החברה קיימת מאז שנת 2008 וחרטה על דגלה מתן שירות מקצועי והגון, הן למטופלים ובני משפחותיהם והן לעובדים הזרים אשר החברה אמונה על זכויותיהם ורווחתם. החברה מקפידה לפעול במסגרת הוראות החוק והנוהל אשר נקבעו על ידי רשות האוכלוסין, היא מקיימת הליכי בקרה ופיקוח באמצעות צוות עובדים סוציאליים מקצועיים המועסקים על ידה, פועלת לקיום הליכי בירור וגישור במקרים הנדרשים ומסייעת במתן יעוץ מקצועי כל אימת שנדרשת לכך. לחברה מאגר נרחב של עובדים זרים העומד לרשותה, הן מתוך אלה המצויים בארץ, והן עובדים שניתן להזמין מחו”ל ממגוון מדינות ואשר דוברים מגוון שפות, מתוך מטרה להגיע להשמה בהתאמה מושלמת.

זכאי גמלת שרותים מיוחדים מטעם הביטוח הלאומי

קצבה לשירותים מיוחדים משולמת למבוטחים בביטוח הלאומי מגיל 18 ו-3 חודשים, הזקוקים לעזרה רבה של אדם אחר בפעולות היום יום (לבישה, אכילה, רחצה, ניידות בבית ושליטה על הפרשות), או שהם זקוקים להשגחה מתמדת למניעת סכנת חיים לעצמם או לאחרים.

מי שהוכר על ידי ועדה רפואית בביטוח הלאומי כזכאי לגימלת שירותים מיוחדים בשיעור כלשהו – זכאי להעסיק עובד זר, ללא צורך במבחן תלות.

קטינים בעלי זכאות לגמלת ילד נכה מטעם הביטוח הלאומי

ילדים עד גיל 18 ושלושה חודשים אשר הינם מוכרים כזכאים לגמלת ילד נכה, נבדקים על ידי וועדה המקצועית מטעם יחידת הסמך של משרד המסחר והתעשייה והיא קובעת את זכאותם להעסקת עובד זר במידה והינם עומדים באחד מהתנאים הבאים:

  • הילד נמצא במסגרת לימודית המתנה את הלימודים בליווי של מטפל לצורך מתן עזרה פיזית לילד.
  • הילד זקוק לליווי או השגחה תמידיים במשך רוב שעות היום מפאת נכותו, ונבצר מממנו להשתתף במסגרת לימודית/טיפולית/צהרון.
  • התקיימו נסיבות רפואיות מיוחדות אחרות המצריכות טיפול יומיומי, צמוד וממושך בילד במשך השעות בהן הוא נמצא בביתו. (כגון: הצורך בטיפול מיוחד בילד גם בשעות הלילה).
  • משפחה עם שני ילדים הזכאים לגמלת ילד נכה וזקוקים להשגחה או ליווי תוכל לקבל היתר להעסיק עובד זר אחד לצורך הטיפול בשניהם.

נכי צה"ל, נפעי פעולות איבה ומשפחות שכולות

במידה וועדת מלווים במשרד הביטחון, או ענף נכי פעולות איבה במוסד לביטוח לאומי, קבעו כי המטופל זכאי ל-17 שעות ליווי ביום לפחות, יהיו נכי צה”ל, נפגעי פעולות איבה ומשפחות שכולות זכאים לקבל היתר העסקת עובדים זרים.

נפגעי עבודה

אדם המוכר כנכה נפגע עבודה ע”י המוסד לביטוח לאומי ברמה של “סיוע מרובה” (בעבר “תלוי בזולת”) או “תלוי בזולת” (בעבר”סיעודי”) יכול לפנות ולקבל היתר להעסקת עובד זר.

מצב רפואי המחייב טיפול והשגחה / מחלה אונקולוגית

מטופל החולה במחלה קשה או שהינו חולה אונקולוגי, יכול לפנות בבקשה לקבלת היתר להעסקת עובד זר מוועדת חריגים.

הבקשה צריכה להיות מלווה באבחנה רפואית מפורטת מרופא מומחה וההיתר, במידה ויאושר, יהא זמני לתקופה של חצי שנה.

מאושפזים העומדים לפני שחרור וזקוקים לטיפול והשגחה בביתם

כאשר אדם עומד להשתחרר מאישפוז בבית החולים במצב המחייב המשך טיפול והשגחה, ניתן להגיש בקשה לקבלת היתר העסקה לעובד זר לוועדת חריגים.

בקשה זו צריכה להיות מלווה באבחנה רפואית ובהמלצת בית החולים, וכן בתאריך משוער לשחרור עתידי מאישפוז.

במידה והוועדה מאשרת את הבקשה, החלטה תקנה היתר זמני בלבד להעסקת עובד זר, לרוב היא תהא תקפה ל – 3 חודשים בלבד.

יצירת קשר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ כאן בשבילך:

השאירו פרטים ונחזור אליכם.

*בשעות הפעילות של החברה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

?זקוק לעובד זר

אנו התאגיד המוביל בהשמת עובדים זרים בתחום הסיעוד בישראל בעל רישיון הפעלת לשכה פרטית מטעם רשות האוכלוסין וההגירה

חייגו עכשיו: 09-7672345
או השאירו פרטים ומיד ניצור קשר