היתר להעסקת עובד זר - אישור העסקת עובד זר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ

העסקת עובד זר הינה פעולה הכרחית הנדרשת על מנת לאפשר לאדם מוגבל במצב סיעודי להמשיך לחיות בין כתלי הבית שלו. ואפילו אם  אינו מסוגל לבצע אפילו פעולות יומיומיות בסיסיות – יש מי שנמצא לצדו ומסייע לו בכל מה שצריך. אך קבלת היתר להעסקת עובד זר היא לא דבר פשוט.

השלבים בדרך לקבלת ההיתר

מספר שלבים צריך לעבור כדי לקבל את ההיתר ולהעסיק עובד זר למטרות סיעוד.

  1. הגשת בקשה למינהל המעסיקים ברשות האוכלוסין וההגירה – כדי לקבל את ההיתר צריך להגיש את הטפסים הרלוונטיים בהתאמה לנסיבות הבקשה.

סוגי הבקשות מובחנות עפ”י גילו של המבקש (קטין, בגיר או מטופל מעל גיל פרישה) ועפ”י הנסיבות במסגרתן הוכרה נכותו – עפ”י חוק סיעוד בביטוח הלאומי, נפגעי פעולות איבה ונכי צה”ל או נכי עבודה.ראוי לציין קטגוריה נוספת של חולים מאושפזים הצפויים להשתחרר בקרוב ממסגרת האישפוז וזקוקים לעובד זר מייד עם שחרורם.

במסגרת הבקשה יש למלא טופס בקשה עבור קבלת היתר להעסקת עובד זר בסיעוד, התחייבות של המעסיק וכן טופס הצהרה על ויתור סודיות. במידה והמטופל הינו קטין צריכים ההורים שלו לחתום על ההתחייבות. מלבד המסמכים הללו יש לצרף גם צילום של תעודת הזהות של המטופל, צילום תעודת זהות של המעסיק. בנוסף יש לצרף מסמכים תומכים בהתאם לסוג הבקשה. הבקשות נשלחות באמצעות תאגיד א.ב. המרכז הישראלי לעובדים זרים. במקרים בהם הדבר נדרש מתקיים ביקור בית של גורמים מקצועיים לצורך ביצוע הערכת תלות, ובאחרים – מועברת הבקשה ישירות לבחינת הוועדה.  זמן מה לאחר  מכן תתקבל התשובה בעניין.

  1. גיוס עובד זר בעזרת לשכה המורשית לכך– לאחר שהתקבל האישור יש לפנות אל לשכה המורשית לתווך ולהציע עובדים זרים למטרות סיעוד.
  2. קבלה של אשרת עבודה עבור העובד הנבחר– כאשר מוצאים עובד מתאים יש לפנות לרשות האוכלוסין וההגירה על מנת לקבל אישור לרישום העובד הנבחר. פניה זו נעשית ע”י התאגיד בו בחרו המטופל והעובד הזר להירשם.

 

היתר להעסקת עובד זר, אישור העסקת עובד זר

תנאים לקבלת ההיתר

העסקה של עובד זר כרוכה בפרוצדורה לא קלה. אך במידה וזקוקים לעובד הזר ידע תאגיד א.ב. להקל עליכם את התהליך ולסייע לכם לבצע אותו באופן מקצועי, מהיר וללא שתידרשו להתמצא בניבכי התהליכים והבירוקרטיה, עם השלמת תהליך קבלת ההיתר אתם מוזמנים לפנות אל תאגיד א.ב כדי למצוא את העובד הזר שלכם.

יצירת קשר

א.ב המרכז הישראלי לעובדים זרים בע"מ כאן בשבילך:

השאירו פרטים ונחזור אליכם.

*בשעות הפעילות של החברה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות

?זקוק לעובד זר

אנו התאגיד המוביל בהשמת עובדים זרים בתחום הסיעוד בישראל בעל רישיון הפעלת לשכה פרטית מטעם רשות האוכלוסין וההגירה

חייגו עכשיו: 09-7672345
או השאירו פרטים ומיד ניצור קשר